Grote clubactie 2017

27 december 2017 9:15

Beste kraaien,

Inmiddels is de trekking van de Grote Club Actie geweest en ik hoop dat jullie allemaal een prijs hebben gewonnen. Nog niet gecheckt. Via deze link kun je dit controleren: https://lotchecker.clubactie.nl/

Wij willen de verkopers van de loten heel veel bedanken voor hun inzet. Dit jaar hebben jullie het fantastische bedrag van €2161.60 opgehaald door 884 loten te verkopen. In één woord, Geweldig!

Onderstaande lotenverkopers, die meer dan 20 loten hebben verkocht, krijgen een leuke attentie in de vorm van een kortingsvoucher (o.a. gratis entree voor Bobbejaanland). De volgende kinderen kunnen zich melden bij Maurice Hoenen:
Timo Evers 116 Loten
Collin Lemmens 44 Loten
Lucas Kaarsgaren 37 Loten
Zef Perebooms 33 Loten
Thieme Boersma 31 Loten
Joep Mevissen 31 Loten
Robbe Boersma 30 Loten
Len Stevens 29 Loten
Brian Vanneer 25 Loten
Finn Evers 24 Loten
Zinedine Cherki 23 Loten
Stijn Austen 23 Loten
Imme Riga 22 Loten
Bas Spaetgens 22 Loten
Jarno Heinen 21 Loten

Voor onze Top 3 verkopers hebben we nog een extraatje voor hun inzet.

Ook voor het best verkopende team hebben we een verassing in de vorm van een teamuitje. Dit jaar gaat deze prijs naar onze JO13-1.

Gefeliciteerd allemaal, en nogmaals bedankt voor jullie inzet en hopen volgend jaar ook weer op jullie enthousiaste hulp.

Sportieve groet, Maurice