PAASACTIVITEIT voor de jeugd

6 maart 2018 14:30

Buurtvereniging Hoogveld, jeugdactiviteiten V.V.Sittard en de paashaas hebben ook dit jaar weer besloten om samen een gezellige PAASACTIVITEIT te organiseren voor de jeugd van Hoogveld en de kinderen van V.V.Sittard...

Hallo jongens en meisjes en beste ouders,

Buurtvereniging Hoogveld, jeugdactiviteiten V.V. Sittard en de paashaas hebben ook dit jaar weer besloten om samen een gezellige PAASACTIVITEIT te organiseren voor de jeugd van Hoogveld en de kinderen van V.V.Sittard.

Deze paasactiviteit zal plaatsvinden op 2de paasdag, maandag 2 april as van 11.00 tot 13.00 uur en is gratis toegankelijk. Alle kinderen tot en met 12 jaar, met hun begeleiders zijn welkom.

We maken 2 groepen:

0 tot en met 4 jaar: paaseitjes zoeken (op complex vvsittard)

4 tot en met 12 jaar: paasspeurtocht (in groepjes van max 8 kinderen incl. volwassene(n)

De paashaas zal om 11.00 uur in de kantine bij V.V. Sittard, Bradleystraat 21 (net over het spoortje) het startschot geven zodat de eerste groep kinderen kan beginnen aan de speurtocht. Deze speurtocht heeft vertrek en aankomst in kantine van V.V. Sittard en zal lopen in en om het park "de Hof van Onthaasting" in Hoogveld.

Als de groepen aan ’t wandelen zijn, zal de paashaas tijd hebben om met de kleintjes paaseitjes te zoeken op het kunstgrasveld.

Omstreeks 12.30 uur zullen alle groepen terug zijn en zal de paashaas ieder deelnemend kindje een klein presentje uitdelen!

Graag willen we weten hoeveel kinderen er mee doen, zodat we genoeg presentjes bij de paashaas kunnen vragen. Meldt je daarom vóór 20 maart as via mail aan.

Geef in het mailtje/appje naam en leeftijd van de deelnemende kinderen aan. Aanmelden via: [email protected] of 06-83899727

Met vriendelijke groet, namens wijk Hoogveld en jeugdac V.V. Sittard,

Kees, Theo, Lieke en Marita