Volg je voeten en kom 9 mei voetballen bij V.V. Sittard

16 april 2018 17:00

'Volg je voeten' is een uitnodiging aan elke jongen en elk meisje om te ontdekken wat voetbal allemaal kan brengen. Voetbal zorgt voor vriendschappen voor het leven, staat voor plezier maken met vrienden en vriendinnen, geeft je zelfvertrouwen en laat je groeien. Met de bal aan de voet op weg naar een nieuw avontuur. Volg je voeten en ga voetballen!

Wanneer?
Op 9 mei aanstaande van 18.00 tot 19.30 uur ben je van harte welkom bij V.V. Sittard, want dan organiseren wij een Vrienden & Vriendinnendag. Maar ook als je nog niet iemand van onze vereniging kent, ben je van harte welkom!

Voor wie?
De Vrienden- & Vriendinnendag is dan ook voor iedereen jonger dan 18 jaar. Neem dus een vriendje, vriendinnetje, klasgenootje, neefje, nichtje, buurjongen of buurmeisje mee naar V.V. Sittard. Het wordt een avond vol voetbalplezier, bedoeld om nieuwe jongens en meiden én hun ouders op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met voetbal bij onze vereniging.

Vind jij daarna het voetballen zo leuk dat je het vaker wilt proberen, dan mag je komen proef trainen bij een team van jouw leeftijd. De ideale mogelijkheid om het plezier van voetbal en het spelen in een team te ervaren.

Jij komt toch zeker ook 9 mei?

Bekijk hier het promo-filmpje: