HET PERFECTE BEDRIJFSUITJE VOOR UW MEDEWERKERS

24 juni 2018 19:30

VV SITTARD BEDRIJVENTOERNOOI ZATERDAG 25 AUGUSTUS

Beste sportieve ondernemer,

Ondanks het feit dat we dit WK weinig te juichen hebben qua inbreng van Oranje, leeft door de successen van Fortuna Sittard voetbal uiteraard als nooit te voren in de regio Sittard-Geleen. Maar voetbal is zeker niet alleen mooi om naar te kijken, wellicht is het nog mooier om zelf tegen een bal te trappen.

Middels deze brief willen wij u weer van harte uitnodigen om dit jaar deel te nemen aan het bedrijventoernooi van V.V. Sittard.

Op dit toernooi worden vele bedrijven uitgenodigd om eens gezellig met collega’s een potje te voetballen. Dit is niet alleen gezellig en ontspannend maar ook nog eens goed voor de samenwerking. Het toernooi  zal plaatsvinden op zaterdag 25 augustus.

Het toernooi wordt afgewerkt in poulevorm, met kruis(finales). Ieder team is dan ook verzekerd van voldoende wedstrijden. De wedstrijden worden gespeeld volgens het 5 tegen 5 principe op kleine veldjes. De wedstrijdjes duren 8 minuten, meedoen is belangrijker dan winnen.

De eerste aftrap vindt plaats om 15.00 uur.

Gedurende het toernooi wordt er uiteraard gezorgd voor de inwendige mens. Elk team dat inschrijft krijgt voldoende consumptiebonnen, en mag na afloop deelnemen aan de Barbecue. Naast het voetballen gaat het bovenal om een gezellig en een sportief samenzijn. Dit is een perfecte mogelijkheid om op een informele manier teambuilding te combineren met het in contact komen met andere ondernemers.

De kosten voor deelname bedragen 250 euro. Dit is inclusief consumptiebonnen, alsmede deelname aan de barbecue voor het hele team.  VV Sittard zorgt voor het perfecte bedrijfsuitje voor uw medewerkers !!!

Tegen geringe bijbetaling kunt u t-shirts met uw eigen bedrijfsnaam bestellen.

Wij zouden het op prijs stellen om u als bedrijf te mogen begroeten en dagen u uit om samen met uw personeelsleden/collega’s de strijd aan te gaan tegen andere bedrijven/organisaties. De laatste datum van inschrijving is 1 augustus. U kunt inschrijven per mail  bij [email protected]

Samen zullen wij er een fantastische dag van maken !