Algemene ledenvergadering en bestuurssamenstelling

Datum: 8 augustus 2018
Betreft: Bestuursinformatie

Jaarvergadering 2018-2019

In de afgelopen jaren werd de jaarvergadering van V.V. Sittard steeds pas ná de jaarwisseling gehouden. Het nieuwe voetbalseizoen was dan al halverwegen.

Het bestuur is voor dit seizoen voornemens al in oktober een algemene ledenvergadering te houden, waar teruggekeken kan worden naar seizoen 2017-2018 en vooruit naar seizoen 2018-2019.

Aan de orde zullen onder meer zijn:
- jaarrekening en balans 2017-2018
- begroting 2018-2019
- bestuursverkiezingen

De exacte datum zal nog bekend gemaakt worden.

Wijziging bestuurssamenstelling

Per aanvang nieuwe seizoen is Carlo Nuchelmans teruggetreden als bestuurslid / secretaris. En in de loop van het afgelopen seizoen heeft het bestuur voor aanvulling gezorgd. Per 1 mei zijn als interim-bestuursleden toegetreden de heren Wil Paauwe en Harrie Haas en per 1 juni heeft John Herberigs het voorzitterschap wederom op zich genomen ad interim.

Tijdens de ALV zal het bestuur zijn definitieve samenstelling krijgen. Duidelijk is in ieder geval al, dat Martijn Ewalds na 9 jaren bestuurslidmaatschap (waarvoor onze dank) er de voorkeur aan geeft op andere wijze zijn bijdrage aan de vereniging te leveren. Monique Koeslag zal op korte termijn ad interim de functie van secretaris overnemen en is voor het nieuwe bestuur beschikbaar. Nadere mededelingen betreffende kandidaatstelling voor een bestuursfunctie zullen nog volgen.