Grote Clubactie 2018

17 september 2018 10:00

V.V. Sittard gaat voor een PROFESSIONELE VOETBALTAFEL met de Grote Clubactie!

Op zaterdag 15 september is de lotenverkoop van de Grote Clubactie weer gestart. De lotenboekjes zijn inmiddels in de teams uitgedeeld of worden komende week uitgedeeld. Met de Grote Clubactie realiseren diverse verenigingen extra inkomsten.

Dit jaar willen wij met de opbrengst een professionele voetbaltafel aanschaffen. Wij kunnen de steun van onze omgeving dus goed gebruiken!

Doe jij ook mee?
Een lot kost € 3,00 waarvan maar liefst 80% direct naar de club gaat. Hiervoor is een eenmalige machtiging nodig, let dus goed op dat het bankrekeningnummer goed wordt ingevuld, anders is het lot niet geldig. Het lotnummer zien de kopers op hun bankafschrift. Lotenboekjes dienen vóór 15 november ingeleverd te worden in de kantine.

Mensen die loten kopen, maken kans op mooie prijzen, zoals de hoofdprijs van € 100.000,- ! De trekking van de Grote Clubactie vindt plaats op 12 december 2018. Vanaf 13 december staat de trekkingsuitslag op de website www.clubactie.nl.

Lotenboekjes dienen vóór 15 november ingeleverd te worden in de kantine.
Veel succes met de verkoop!