In Memoriam: Michael Goulding

31 januari 2019 11:30

Onwezenlijk, niet te begrijpen, veel te jong

Op 27 januari 2019 is Michael Goulding op 60-jarige leeftijd overleden. Onwezenlijk, niet te begrijpen, veel te jong...

Michael was voetballend actief bij V.V.Sittard, zowel in de jeugd als bij de senioren. Net als zijn broers, Ron, Jeffrey, Raymond, Jim en Glenn en volgende generaties met zoon Danny, Michael’s kleinzoon Ayden en schoonzoon Fabio, Jeremy en zoon Jerrel, Kenneth en Mitch. Nog regelmatig kwam hij naar het 1e elftal kijken. We kennen hem als een charismatische, lieve en warme persoonlijkheid met een heerlijke humor. Altijd opgewekt, positief en in voor een grap en amusement. Voor veel spelers van V.V.Sittard is Michael coach geweest bij het zaalvoetbal en hebben met hem een geweldige tijd beleefd. We merken dat veel leden zijn aangedaan door het nieuws en dat zegt veel over hoe de mensen gesteld waren op jullie man, vader, broer opa en oom.

De familie Goulding is een V.V.Sittard familie, hecht en zeer muzikaal. We wensen de hele familie Goulding veel sterkte, kracht en verbondenheid toe met het verwerken van dit vreselijk verlies.

Bestuur V.V.Sittard

De vereniging leeft mee met zijn gezin, familie en naasten. Het afscheid vindt plaats op zaterdag 2 februari 2019 om 14.30 uur in Crematorium Nedermaas aan de Vouershof 1 in Geleen. De familie verzoekt om geen bloemen te schenken. Er zal ruimte zijn voor donaties aan een nader te bepalen medisch goed doel.