JO8-1 zaalkampioen 2018/2019

15 februari 2019 9:45

Wat een mooi resultaat!

JO8-1 zaalkampioen 2018/2019!

Na een mooie najaarscompetitie op het veld stond er meteen een zware eerste wedstrijd in de zaal gepland. De tegenstander was SVM JO8-1. Op het veld was er dik verloren van dit team. Nu was het totaal anders. Er stond een hecht team dat weinig weggaf en uiteindelijk ging V.V.Sittard met een dik verdiende 2-1 winstpartij naar de kleedkamers.

Deze wedstrijd bleek cruciaal te zijn. De volgende wedstrijden werd helemaal niks weggegeven en zodoende werden alle partijen met een cleansheet gewonnen. De laatste zaalcompetitiewedstrijd was gepland tegen Born JO8-2. Een punt was voldoende. Op de helft van de wedstrijd leek de buit binnen te zijn (3-1 voor). Echter in de resterende tijd kwam Born nog op gelijke hoogte en kwamen ze in de laatste minuten nog een paar keer alleen voor onze keeper. Gelukkig zonder doelpunt. Een echte kampioenschapswedstrijd met spanning tot het laatst! En een terechte kampioen!

Proficiat aan: Wout, Stijn, Mees, Sunnery, Fay, Milena, Ravin, Robbe en Mees (JO7 – verdienstelijk 2 wedstrijden meegedaan)

De trotse trainers