Extra Algemene Ledenvergadering

22 maart 2019 17:15

Op vrijdag 12 april 2019 zal er een extra Algemene Ledenvergadering worden gehouden.

Het bestuur van V.V. Sittard nodigt alle leden uit voor een extra Algemene Ledenvergadering op vrijdag 12 april 2019, aanvang 19.30 uur in de kantine van de vereniging. In deze vergadering zal het herziene contributievoorstel voor seizoen 2019/2020 aan de leden worden voorgelegd.

De vergadering is alleen toegankelijk voor leden van de vereniging. Een ieder die de vergadering wilt bijwonen, dient voor aanvang de presentielijst te tekenen.

Wij rekenen op jullie komst.
Bestuur V.V. Sittard