Fortuna Sittard Clinic VoetbalPuur!

24 maart 2019 10:45

Voor de JO7 t/m JO10 van V.V. Sittard is zojuist het bericht gekomen dat wij de enigste vereniging zijn, waar 3 selectiespelers op bezoek komen!

Fortuna Sittard werkt nauw samen met een groot aantal amateurclubs in de regio.

Op MAANDAG 25 MAART 2019 komt Fortuna Sittard met maar liefst 3 slectiespelers naar V.V. Sittard voor het geven van een leuke voetbalclinic: Lisandro Semedo, Kai Heerings, Andrija Balic zullen vanaf 18.15 uur van start gaan. Ook zal er iemand van de staf aanwezig zijn. Wie dit zal zijn, is op dit moment nog een verrassing. De trainingen zijn bedoeld voor alle spelers van onze JO7 t/m JO10! Het lijkt ons een leuk idee om in je Fortune-tenue te komen trainen (als je die hebt natuurlijk).

Zit jij in een ander team, maar wil jij ook een handtekening scoren en met een van deze spelers op de foto gaan? Dit kan na de trainingen op het veld!

Wanneer:   maandag 25 maart 2019
Aanvang:    18.15 uur
Voor:           JO7 t/m JO10

💪  Trainen met spelers van Fortuna Sittard
📸  Op de foto met dezelfde spelers én
✍️  Een handtekening scoren natuurlijk!

Kijk voor nog meer info op: https://www.fortunasittard.nl/nieuws/spelers-fortuna-sittard-verzorgen-clinics-voor-jeugd-voetbalpuur-partnerclubs