Bezoek Fortuna Sittard en steun onze eigen vereniging!

10 april 2019 9:15

Wil jij nog één van de resterende thuiswedstrijden van Fortuna Sittard bezoeken?

Bezoek en steun Fortuna Sittard EN onze eigen vereniging!

Geld verdienen voor V.V. Sittard was nog nooit zo gemakkelijk. Zo is het vanaf vandaag mogelijk om geld te verdienen zonder hiervoor loten, wafels en/of potgrond aan de deur te hoeven verkopen. Het enige wat jij hoeft te doen, is een ticket kopen voor een thuiswedstrijd van Fortuna Sittard. Zo verdient onze vereniging maar liefst 40% (!) aan ieder verkocht ticket, een bedrag wat na één seizoen al gemakkelijk enkele duizenden euro’s kan opleveren. Deze actie geldt echter alleen voor de ZUID-tribune van het Fortuna Sittard Stadion.

Jeugdkaart (t/m 17): € 5,-, waarvan € 2,- kickback-fee
Volwassenen: € 10,-, waarvan € 4,- kickback-fee

Let op: deze gereduceerde prijzen en de kickback-fee gelden alleen voor de ZUID-tribune!

Bestel je kaarten HIER!