V.V. SITTARD: OOK VOOR MEIDENVOETBAL!

4 juli 2019 18:45

V.V. Sittard is zeer trots op de drie meidenteams die volgend jaar in competitie zijn: MO13, MO15 én MO17!

Doel van V.V. Sittard is om structureel meidenvoetbal aan te bieden in deze categorieën. Daarmee willen we de meiden faciliteren om zich te kunnen ontwikkelen en het maximale uit zich halen: als voetbalster én als verenigingspersoon. De onderlinge band en teamgevoel staat hoog in het vaandel. Naast trainingen en wedstrijden zijn team- en verenigingsactiviteiten essentieel. Samen bouwen aan een team waar eenieder zich veilig en prettig haar voetbalpassie kan bedrijven (plezier en ontwikkeling staat voorop).

Heb jij interesse om te komen voetballen,
neem dan vrijblijvend contact op met Chantal Meis
(coördinator meidenvoetbal V.V.Sittard)!

Dit kan per mail: [email protected]

Uitbreiding staf Meidenvoetbal V.V. Sittard
Het meidenvoetbal heeft zo’n toevlucht genomen, dat we de trainersstaf verder moeten uitbreiden.

Wat verwachten de meiden van jou?
- Je moet willen werken met een groep meiden die wil leren
- Ontwikkelen staat voorop bij deze club.
- Twee keer in de week trainen en bijbehorende wedstrijden. Deeltaken zijn mogelijk in overleg (bijvoorbeeld eenmaal per week trainen in combi met coaching).

Technisch vaardigheden:
- Je moet oefeningen voor kunnen doen.
- Trainingsstof is beschikbaar (voorbereid door coördinator).

Karakter
- Trouw aan een groep
- De wil om deel uit maken van een team en het vermogen om overwicht te tonen wanneer nodig.
- Inlevingsvermogen en interesse tonen in de kinderen.
- Sensitiviteit : weten wat er speelt bij de meiden

Wat mag je verwachten van de club?
- Een beleid op meidenvoetbal. Meidenvoetbal is absoluut een van de speerpunten van V.V. Sittard. Er is ruimte om hier eigen inbreng aan te geven.
- Goede faciliteiten.
- Uitgebreid kledingpakket.
- Een goede coördinator voor meidenvoetbal.
- Opleidingsbudget voor trainers.

Interesse?
Neem contact op met Chantal Meis (coördinator meidenvoetbal V.V.Sittard).
Per mail: [email protected]

Same aan’m