Bewatering Veld 3

12 juni 2020 15:15

Veld 2 is (zoals jullie weten) reeds voorzien van een automatisch bewateringssysteem. Voor Veld 3 geldt dit helaas (nog) niet...

Besproeien Veld 3
Veld 3 moet nog "old school" worden besproeid. Karel Meijer zet zich daar iedere zomer voor in. Met behulp van grote brandweerslangen wordt een paar keer per week het grondwater gesproeid. Dit moet er toe leiden dat we zo snel mogelijk weer van de mooie, groene weide kunnen genieten.

OPROEP
Het is geen licht werk en de vereniging kan de hulp van leden zeer goed gebruiken! Het is een uurtje werk per keer, meestal in de avond uren. Vandaag geeft Luuk Janssen (keeper van het eerste elftal) het goede voorbeeld en helpt Karel.

Ben jij de volgende...? Het zou de vereniging ECHT helpen!

Meld je per mail bij Michel Bons: [email protected].

Same aan’m