V.V. Sittard bouwt verder aan JO19 & JO17!

14 juni 2020 13:30

In het nieuwe seizoen 2020-2021 zal V.V. Sittard van start gaan met twee JO19 teams en twee JO17 teams. Een enorme prestatie om juist in deze categorieën te groeien, terwijl de landelijke trend een forse daling laat zien...

UITBREIDING JO19 en JO17
Het mooie van de groei is dat het een echte verenigingsprestatie is, want niet alleen uit de rondvraag van onze coördinatoren en trainers kwamen nieuwe aanmeldingen. Vooral zijn het onze spelers zelf die actief vrienden en bekenden meenemen naar de trainingen om hen te laten ontdekken hoe voetballen bij V.V. Sittard is.

Wij realiseren ons echter ook dat in deze onzekere tijden snel zaken kunnen veranderen en daarom blijven wij op zoek naar spelers die onze JO19 en JO17 willen komen versterken. Ook vanuit prestatief oogpunt worden er stappen vooruit gezet en zo hebben wij onze JO19-1 ingeschreven in de 1ste Klasse. Normen en waarden zijn voor ons zeer belangrijk en daarom zoeken wij spelers die bij V.V. Sittard passen qua mentaliteit en verenigingsgevoel. Spelers die voetbal ademen en (vooral) met spelplezier en ambitie zich op hun eigen niveau willen ontwikkelen om uiteindelijk de stap naar de senioren te maken.

V.V. Sittard wil spelers hierin begeleiden en klaarstomen voor het seniorenvoetbal met aandacht voor individuele ontwikkeling: fysiek en tactisch. Een nauwe samenwerking tussen de trainersstaf van de selectie en die van de JO19 en JO17 ligt hieraan ten grondslag. Het doel is om in 2021-2022 de selectie uit te breiden tot 3 prestatieve teams, zodat er voor iedereen perspectief is.

Herken jij jezelf hierin? Wil jij samen met ons de uitdaging aangaan? Meld je dan aan voor een proeftraining en kom met ons mee trainen. Aanmelden gaat heel eenvoudig via onze website: https://www.vvsittard.nl/proeftraining of neem contact op met Patrick Valentijn (06 - 1845 1533).

TRAINER JO17-2
Door de uitbreiding in teams zijn wij ook nog op zoek naar een trainer voor onze JO17-2. Lijkt het jou een uitdaging om met deze jongens aan de slag te gaan binnen de visie van V.V. Sittard, dan komen we graag met je in contact!

Neem s.v.p. contact op met onze jeugdcoördinator Patrick Valentijn via [email protected] of per telefoon/Whatsapp: 06 - 1845 1533.

SAME AAN'M!