Update verbouwing kantine

2 augustus 2020 9:15

Een kernteam van vrijwilligers werkt nog steeds dagelijks hard aan de vernieuwing van de kantine. Graag brengen we jullie op de hoogte...

PLAFOND
Inmiddels is in de bestuurskamer, gang (bij de oude toiletten) en kantine een mooi systeemplafond geplaatst. De gang en bestuurskamer zijn klaar, de kantine heeft op dit moment alleen nog een raamwerk t.b.v. het lichtplan. De verlichting zal in de komende twee weken aangebracht gaan worden en biedt een aanzienlijk aantal mogelijkheden om de sfeer in de kantine te verbeteren.

BAR
verbouwing-kantine-preview.jpgTegelijkertijd nadert de opknapbeurt van de achterwand van de bar de eindfase. Modernisering, sfeer en functionaliteit staan voorop. De historische panelen (ooit gemaakt door een van de eerste leden van onze vereniging) zullen op een mooie en passende wijze tentoongesteld worden in de kantine. Details hierover zullen volgen.

Verder is gestart met het verfwerk van de overige muren evenals de deuren. Het voorlopig resultaat geeft al een ander en zeer mooi gezicht van de nieuwe huiskamer van de club.

GLAZEN PUIEN
Dan de lang verwachte puien…. ze zijn (eindelijk) besteld! Gezien het complexe karakter heeft dit proces vertraging opgelopen. Ze zullen medio september conform vergunning door ‘buurman’ Marchal b.v. geplaatst worden. Marchal voert tevens de verbouwing uit. Dat de gehele verbouwing in “een hand” uitgevoerd zou worden, werd uiteindelijk een belangrijke overweging vanuit het bestuur. Concreet betekent dit dat de entree verplaatst wordt naar de zijkant (tribune kant). Daarnaast worden grote puien geplaatst aan de veldkant. Hiermee zal aanzienlijk meer daglicht de kantine betreden. Eén van deze puien kan tevens worden geopend.

BUDGET EN SUBSIDIES
Uiteraard wordt het beschikbare budget goed in de gaten gehouden. Buiten de speciale regeling voor de puien, maakt de club ook aanspraak op een extra (BOSA) subsidie t.b.v. duurzaamheidmaatregelen.

INZET VRIJWILLIGERS
De inzet van de vrijwilligers is fantastisch en kenmerkt perfect de identiteit van de Kraaien (ooit eigenhandig opgebouwd, waardoor wij nog steeds kunnen genieten van de deze mooie vereniging). Namens bestuur onze ongelofelijk waardering voor de vrijwilligers die dag in, dag uit belangeloos klaar staan, voor hun doorzettingsvermogen, creativiteit en de durf om keuzes te maken. Kennis en extra handen zijn altijd welkom.
Financiële prikkels uiteraard ook (sponsoring).

Een verbouwing voor en door leden!
Mooier kan onze slogan niet aansluiten:

Same aan’m!