Ondernemen in Sittard-Geleen, Same Aan'm

5 september 2020 23:30

Netwerkborrel nummer 20 in een ander jasje bij VV Sittard op woensdag 30 september 2020. Twee maal per jaar organiseert V.V. Sittard een netwerkborrel voor ondernemers en bestuurders in Sittard-Geleen.

Gezien de huidige Corona-maatregelen is het niet mogelijk om 80 of meer bezoekers onder te brengen in ons clubhuis. De sponsorcommissie heeft echter niet stilgezeten en nodigt u van harte uit voor een ontbijtsessie op woensdag 30 september 2020! We kunnen maximaal 25 deelnemers aan de ontbijttafel ontvangen in ons gerenoveerde clubhuis dus... wacht niet te lang met aanmelden.

In gesprek over 'het BAK' met Gemeente Sittard-Geleen

Als kapstok zal het onlangs afgesloten bestuursakkoord (BAK) tussen de Gemeente Sittard-Geleen en de Provincie Limburg dienen. Namens de Gemeente Sittard-Geleen zullen de wethouders Andries Houtakkers en Pieter Meekels aanwezig zijn.

Na een korte toelichting van het BAK door de wethouders is het de bedoeling dat er een interactieve bijeenkomst ontstaat. Graag horen de wethouders uw ideeën, uw visie over hoe we samen SittardGeleen verder kunnen ontwikkelen en versterken in de toekomst. Daarnaast wordt u als ondernemer of bestuurder gevraagd hoe we SittardGeleen beter kunnen presenteren dan momenteel het geval is.

De rol van ochtendvoorzitter / moderator zal Yuri Frissen (beuken'essers) wederom op zich nemen.

Gezien het feit dat we vanwege Corona slechts 20 tot 25 gasten kunnen verwelkomen is er per bedrijf of organisatie slechts één afgevaardigde mogelijk. Uiteraard zullen we de dan geldende richtlijnen van het RIVM opvolgen.

• 7.00 uur - ontvangst
  • 7.15 uur - welkomstwoord & aanvang ontbijt
  • 7.20 uur - start discussie
  • 8.20 uur - einde ontbijtsessie

LOCATIE
Sportpark de Krao, V.V. Sittard
Bradleystraat 21 Sittard.
Klik hier voor de routebeschrijving.

AANMELDEN & BIJDRAGE
We vragen een bijdrage van € 20,00 per deelnemer.
Deze bijdrage is all-inclusive (ontbijt en koffie of thee).

U kunt zich tot 25 september 2020 inschrijven via een mail aan [email protected]. Vermeld daarbij de naam van uw bedrijf of organisatie. Wij verzoeken u vriendelijk om de bijdrage ook voor 25 september 2020 over te maken op rekeningnummer NL11 INGB 0007 0301 88 ten name van VV Sittard.

Voor vragen kunt u terecht bij Michel Bons 06-12481616, Roel van Laar 06-46017356 of Marcel van Pol 06-83790403.

Wij hopen u wederom te mogen begroeten op ons sportcomplex.

Met sportieve groet,
Sponsorcommissies V.V. Sittard en H.C. Scoop