Update verbouwing en crowdfunding

15 oktober 2020 13:15

Waar hard gewerkt werd om de kantine te heropenen, gooide de aangescherpte corona maatregelen roet in het eten...

Omdat de kantine voorlopig niet open mag, wil de club dan ook graag doorpakken. Daarom hebben er opnieuw veel werkzaamheden plaatsgevonden:

DOEK ONTWORPENpreview doek kantine vv sittard

Zo is er een enorm doek (+/- 15 m2) geplaatst.

Dit doek (ontworpen door Marc Webers, tevens ontwerper van het logo), legt de verbinding tussen de stad Sittard en onze mooie voetbalclub op indrukwekkende wijze in één afbeelding vast.

MEER WERKZAAMHEDEN

Verder zijn afgelopen week de leidingen voor de nieuwe verwarmingen gelegd. De verwarmingen zelf zullen op korte termijn geplaatst worden. Vlak daarvoor waren de nieuwe geluidsboxen en tv’s (deels) terug gehangen. Op dit moment wordt er hard gewerkt om ook de historie-tv (laat je verrassen) klaar te maken. Tegelijkertijd vinden diverse kleine afwerkingen rondom ventilatie, puien en plafond plaats. Kortom er wordt nog hard gewerkt.

De laatste stap bestaat uit het leggen van een nieuwe vloer en het vervangen van het meubilair. De crowdfunding is opgezet om dit te financieren. De € 1.000,- is inmiddels ruim gepasseerd. Dit dankzij vele donaties.

foto-vloer1.jpg

DONATIE SELECTIE

Eén grote donatie (€ 400,00) werd afgelopen zaterdag gedaan door de selectie. Ruud Janssen (aanvoerder van het eerste elftal) aan het woord: ’We maakten tot de start van de coronamaatregelen elke training en thuiswedstrijd gebruik van de kantine. We hebben regelmatig over de (on)mogelijkheden van de kantine gesproken. Eén ding was iedereen het mee eens: de verouderde uitstraling kwam de sfeer niet ten goede. Buiten het feit dat diverse selectiespelers reeds geholpen hebben met de verbouwing, wilden we dan ook een bijdrage leveren. Hiermee hopen we andere leden, betrokkenen en sponsoren te inspireren. Het voorlopige resultaat ziet er immers fantastisch uit!’

STEUN JIJ OOK V.V. SITTARD MET DIT MOOIE PROJECT?
JA, IK STEUN OOK V.V. SITTARD!