Bericht van ons bestuur

25 december 2020 20:15

Beste Kraaien, ouders en supporters Het jaar 2020 loopt ten einde. Een jaar dat zich kenmerkt door een ontwikkeling in het voetbal waar niemand ooit rekening mee had gehouden. Een jaar waarin de vereniging afscheid heeft moeten nemen van een aantal zeer dierbaren...

Een jaar waarin, wellicht juist vanwege de externe uitdagingen, onmiskenbaar duidelijk wordt hoe ontzettend groot de betrokkenheid is bij V.V. Sittard. Een jaar waarin wij in plaats van stil blijven staan, juist de schouders eronder hebben gezet en dié zaken hebben aangepakt waar het normaliter te druk voor zou zijn.

De club is volop in beweging. Het meest zichtbaar is daarbij de verbouwing van de kantine. Het is echt geweldig om te zien hoeveel Kraaien hier al hun steentje aan bijgedragen hebben! De inzet, creativiteit en volharding van het jeugdkader, coördinatoren en trainers is zeer sterk en heeft geholpen om het voetballeven zoveel mogelijk normaal te laten zijn.

Ook op het organisatorische vlak is er volop beweging en wordt er al veel naar het nieuwe seizoen 2021-2022 gekeken. Zo leggen de coördinatoren de laatste hand aan het nieuwe jeugdbeleidsplan inclusief een keepers- en voetbalplan. Met trots zien we dat onze jeugdafdeling blijft groeien en zich juist in deze tijd versterkt met nieuwe aanwas van spelers en speelsters in bijna alle categorieën.

Een jaar volop uitdagingen, verdriet, verbinding en trots. Wij als V.V. Sittard komen hier sterker uit en gaan Same Aan’m naar een hoopvol gezond voetbaljaar 202!

Wij wensen jullie als bestuur van V.V. Sittard
hoopvolle feestdagen en een gezond 2021!

2021: wat verandert er voor jou? | IEXGeld.nl