V.V. Sittard verlengt contract met Hoofdtrainer Arno van Veen

19 januari 2021 17:00

We zijn verheugd met het feit dat V.V. Sittard en hoofdtrainer Arno van Veen de samenwerking met 2 jaar hebben verlengd (t/m seizoen 2022-2023).

Arno is momenteel bezig met zijn 3e jaar bij V.V. Sittard. De samenwerking met Arno binnen de verenigin, maar ook met de selectie van Sittard 1 en 2, wordt als zeer prettig en constructief ervaren. Samen hebben we ervoor gezorgd dat er een fantastische spelersselectie Sittard 1 en 2 staat die -naast het voetbalniveau- ook bijdraagt tot heel veel plezier, saamhorigheid en gezelligheid binnen de vereniging!

V.V. Sittard en Arno van Veen zijn momenteel bezig met het nieuwe seizoen: gesprekken met de huidige selectie zijn lopende, maar ook gesprekken met mogelijke aanvullingen c.q. gerichte versterkingen voor het nieuwe seizoen 2021-2022.

Wij hopen uiteraard dat er dit seizoen nog gevoetbald mag gaan worden, zodat we weer samen kunnen gaan genieten en uitkijken naar leuke en sportieve wedstrijden...

Bestuur V.V. Sittard

archieffoto-contractarnovanveen.jpg