BBQ OP ZONDAG 3 OKTOBER 2021!

Op zondag 3 oktober 2021 is de eerste ronde dat alle seniorenteams een thuiswedstrijd spelen. Dat willen we feestelijk aankleden met een gezellige BBQ...

De BBQ wordt verzorgd door slagerij Scheepers-Jansen uit Nieuwstadt. Spelers, supporters, aanhang en vrijwilligers kunnen zich hiervoor opgeven via de aanmeldknop onderaan dit bericht. De BBQ start om 15.00 uur. Dat sluit redelijk goed aan met de wedstrijden van de  seniorenteams.

INFORMATIE
- Aanvang: 15.00 uur
- Bijdrage is € 7,00 per persoon
- Betaling via PER PIN voor aanvang van de BBQ
- Je krijgt 2 stukken vlees, salades en toebehoren
- Inschrijven kan tot uiterlijk vrijdag 1 oktober 12.00 uur!

Geef je zo spoedig mogelijk op, zodat we alle voorbereidingen kunnen treffen. Wij verheugen ons -na alle coronarestricties- op een gezellige middag bij onze mooie vereniging!

knop-ikdoemee.png

Inschrijven is mogelijk tot vrijdag 1 oktober 12.00 uur!

Graag tot zondag 3 oktober!
TeamVVSITTARD

SAME AAN'M!