V.V. SITTARD JO11-3 KAMPIOEN!

12 december 2021 17:00

Op zaterdag 11 december 2021 werden onze toppers van de JO11-3 kampioen!

Door: Chantal Krömer

Een jaar geleden begon ik met hoedjes uitzetten tijdens trainingen. En 3 maanden geleden begon ik samen met 2 andere een team te trainen, want er was geen vaste trainer voor deze kids.

Mijn kwaliteiten waren echt niet mijn voetbalkennis, maar.... deze jo11-3 begon als een puzzel. Elk kind is een uniek puzzelstukje. Bij V.V.Sittard staat het plezier hebben in voetbal en welzijn van elke voetballer voorop. Elk kind hoort met plezier te komen, zich prettig te voelen in een team. Maar ook gezién te worden als kind. Door daarin te investeren en de kinderen uit te leggen wat Teambuilding is en waarom dit zo belangrijk is, heeft geresulteerd dat er een team van Toppers is ontstaan.

Ik ben zo onwijs trots op deze Toppers hoe ze zich op voetbal gebied maar ook op persoonlijk gebied hebben ontwikkeld. Hun team kracht heeft geresulteerd dat ze vandaag Kampioen zijn geworden. ⚽️🎉🥳

20211211_121007.jpg
Één topper kon er helaas niet bij zijn.
Maar een team is een team, dus zijn we even bij hem langs gegaan...