UITSLUITEND BETALEN PER PIN

29 juni 2022 15:45

Het bestuur komt met de volgende mededeling...

Per heden is betaling met contant geld niet meer mogelijk in de kantine. Dit was al het geval vóór het Kika Toernooi. Tijdens de toernooidagen is hier (per uitzondering)  van afgeweken. Uitzonderingen worden vanaf nu dan ook niet meer gemaakt. De bijkomende complexiteit van het contant geld is niet in het voordeel van de vereniging en ook veiligheid staat voorop.

De zwarte consumptiebonnen blijven (tot naar bericht) geldig. Tegelijkertijd worden de laatste stappen voor de introductie van de clubpassen (Krao Kaart) gelegd zodat ook middels deze pas veilig betaald kan gaan worden.

Bestuur V.V. Sittard