MET KORTING NAAR FORTUNA-PSV

4 januari 2023 17:45

Zondag 15 januari speelt Fortuna Sittard om 14.30 uur thuis tegen PSV. Voor deze wedstrijd zijn er voor onze leden kaarten met korting te verkrijgen.

Zowel jeugd als volwassenen betalen € 5,00. Afhankelijk van de beschikbare capaciteit in het stadion zijn de kaarten geldig voor vak E of de Zuid tribune. Leden van V.V. Sittard zullen deelnemen aan de activiteit tijdens de rust.

Bestellen kan uiterlijk t/m woensdag 11 januari 2023.

Voor meer informatie of het reserveren van kaarten kunnen jullie terecht bij Monique Koeslag: [email protected] / 06-23389491) of Chantal Kromer: [email protected]

LET OP: er kan geen voorkeur worden opgegeven voor de zitplaatsen@ Deze worden door Fortuna geregeld.