Afmelden lid

OPZEGGEN LIDMAATSCHAP
V.V. Sittard betreurt het altijd als een lid besluit om te stoppen of naar een andere vereniging vertrekt. Een aantal zaken moeten goed geregeld worden welke hieronder worden beschreven.

DIGITAAL FORMULIER
Het lidmaatschap van V.V. Sittard kan uitsluitend door middel van het digitaal formulier worden opgezegd. Opzeggen bij de leider/trainer van je team of een andere functionaris van V.V. Sittard is geen formele afmelding. De opzegging dient voor 15 juni (identiek aan overschrijvingstermijn van KNVB) in het bezit te zijn van de (jeugd)secretaris van de vereniging. Indien niet voor 15 juni is opgezegd, wordt het lidmaatschap automatisch met één jaar verlengd, met als gevolg dat de volledige contributie voor het –nieuwe– seizoen automatisch wordt geïncasseerd. Het opzeggen van het lidmaatschap voor 15 juni dient niet alleen plaats te vinden als wordt gestopt met voetballen, maar ook als wordt overgeschreven naar een andere vereniging.

Na het invullen van het formulier, ontvang je vervolgens een bevestiging van de (jeugd)secretaris dat uw aanvraag voor beëindiging lidmaatschap bij V.V. Sittard is verwerkt.

OVERSCHRIJVEN NAAR ANDERE VERENIGING
- De speler/speelster kan zich aanmelden bij de nieuwe vereniging en via de KNVB/V.V. Sittard zal worden getoetst of de overschrijving toegestaan kan worden. Redenen waarom een overschrijving geweigerd kan worden zijn o.a. contributieachterstand, niet betaalde boetes, niet ingeleverde kleding en dergelijke.

TUSSENTIJDSE OPZEGGING
- De verplichting voor het betalen van de contributie vervalt niet bij een eventuele tussentijdse opzegging.