In Memoriam: Lenie Dreschers-Schager

13 november 2020 9:00

Lenie overleed op 6 oktober 2020

Nadat Dieter een jaar geleden zwaar in zijn gezondheid werd getroffen, bleek niet veel later dat ook Lenie ziek was. Deze ziekte heeft ze, ondanks een sterke strijd, helaas niet kunnen overwinnen.

Onze Lenie was, samen met Dieter, decennia lang het gezicht van de kantine van V.V. Sittard. Met haar warmte wist zij vrijwel alle leden (nieuw of oud), bezoekers en vrijwilligers thuis te laten voelen bij de Kraaien. Zo zijn generaties met haar opgegroeid. Vrijwilligers en leden (waaronder ook familie van Lenie) zijn zeer diep geraakt. De reacties tekenen hoe ongekend geliefd Lenie is in onze vereniging. Altijd, maar dan ook echt altijd heeft ze klaargestaan voor haar V.V. Sittard, haar kantine. Een voorbeeld, een anker, een bron van inspiratie...

Woorden schieten tekort. Er zijn te veel mooie Kraaien-momenten met haar die we allemaal delen. De club zal komende dagen een mooi bericht plaatsen over Lenie en alles wat zij betekend heeft voor V.V. Sittard.

Bestuur V.V. Sittard

Lenie_en_Dieter.jpg