Sponsor nieuws

ACTIEF TECHNIEK: prima personeel!

8 januari 16:15  Alweer het 3e jaar van Actief Techniek aan de Lissabonlaan 40 te Sittard, het 2e jaar van onze trotse samenwerking met V.V. Sittard!meer »

Huis verkopen in Sittard en omgeving?

2 november 9:15  Je huis in Sittard en omgeving verkopen samen met verkoopmakelaar, Masterhouse.nu!meer »

V.V. Sittard gaat samenwerking aan met Datum123!

2 november 8:45  Onlangs is onze vereniging een samenwerkingsverband aangegaan met Datum123...meer »

Natuurlijk Energie laat de zon scoren: voor jou EN je club!

9 september 9:00  V.V. Sittard sluit unieke sponsordeal met Natuurlijk Energie Nederland! meer »

Masita en nieuwe kledingpartner

19 juni 10:15  V.V. Sittard verlengt met Masita en stapt over van Intersport Gardenz naar Wim Slangen Sports in Echt. meer »

Ron Salvino nuuje sjponsor V.V. Sittard