AANMELDEN LIDMAATSCHAP

AANMELDEN LIDMAADSCHAP
Wat leuk dat jij lid wilt worden van onze vereniging! Om je direct in te schrijven, klik je op de volgende knop.

NIEUWE LEDEN
- Het nieuwe lid vult de gegevens op het aanmeldformulier in.
- Er wordt automatisch een bevestigingsmail gestuurd naar jou en de ledenadministrateur.
- Indien het lid jonger is dan 16 jaar, ontvangt de ouder een e-mail waarmee aanmelding van het kind moet worden bevestigd. Zonder deze bevestiging kan de ledenadministrateur de aanmelding niet afronden.
- Je bent nu aangemeld als aspirant-lid. Zodra de ledenadministrateur je aanmelding heeft verwerkt en de contributie is geïncasseerd, ben je speelgerechtigd en mag je vanaf dan dus ook deelnemen aan wedstrijden voor onze vereniging. Jouw coördinator krijgt hier automatisch bericht van.
- Vanaf de leeftijdscategorie onder 13 jaar dien je ook een correcte pasfoto aan te leveren voor het vervaardigen van een spelerspas. Daarnaast is ook het mogelijk via voetbal.nl en/of via de club een herkenbare digitale foto te uploaden.

- Nieuwe leden die zich aanmelden voor 31 december betalen de contributie voor een geheel jaar.
-  Nieuwe leden die zich na 31 december aanmelden betalen enkel de contributie over het 2e halfjaar.

OVERSCHRIJVING VAN ANDERE VERENIGING
- Zie procedure NIEUWE LEDEN
- Na aanmelding krijgt je huidige vereniging hier bericht van.
- Je huidige vereniging dient dan akkoord te gaan met de overschrijving. Eerder ben je NIET speelgerechtigd voor onze vereniging.
- Er gelden uiterste data voor het indienen van een verzoek tot overschrijving binnen Nederland. De overschrijvingsdatum voor amateurvoetballers is 15 juni om 23.59 uur. Daarnaast gelden de regels voor tussentijds overschrijven van de KNVB (meer informatie bij (jeugd)secretariaat of op www.knvb.nl).

CONTRIBUTIE

Meer informatie over de contributie is te vinden op deze pagina!