TEAM VAN DE WEEK: JO7-5

13 april 14:00  Op zondag 24 maart 2024, tijdens de wedstrijd Sittard 1 - RVU 1, hebben we weer ons “Team van de Week” event georganiseerd. Deze keer was het de beurt aan de kids van Sittard JO7-5! Van dit team waren weer veel spelertjes aanwezig.meer »

JEUGDKAMP 2024: inschrijven vanaf nu mogelijk!

9 april 9:15  Van 17 mei t/m 19 mei 2024 organiseren we weer ons jaarlijkse voetbaljeugdkamp voor de spelers en speelsters van de JO7 t/m JO13 en de MO13 van V.V. Sittard. Het jeugdkamp wordt door véél van onze kinderen gezien als het hoogtepunt van het seizoen en zij leven er dan ook het hele jaar naar toe. De organisatie is (zoals elk jaar) in handen van de kampcommissie, de coördinatoren en de trainers van onze jeugdteams.meer »

TEAM VAN DE WEEK: JO8-1

16 maart 13:15  Op zondag 10 maart 2024 -tijdens de thuiswedstrijd van ons 1e elftal tegen Eijsden- hebben we weer ons “Team van de Week” event georganiseerd. Deze keer was het de beurt aan ons team JO8-1. Van dit team waren maar liefst 8 spelertjes aanwezig. Hun trainer is Gunther Roberts, oud lid en ook oud speler nog van ons 1e elftal...meer »

VV SITTARD PUBQUIZ 2024!