Pupil van de week: Wout Bongaerts tijdens V.V. Sittard 1 - S.V. Simpelveld 1

2 december 2017 10:30

Aanstaande zondag speelt ons eerste team een thuiswedstrijd tegen S.V. Simpelveld 1. Onze pupil van de week is Wout Bongaerts. V.V. Sittard stelt Wout graag aan u voor en nodigen u natuurlijk ook van harte uit om onze mannen aan het werk te zien tegen S.V. Simpelveld 1!

Hallo mijn naam is Wout Bongaerts en ik ben 6 jaar. Ik zit in groep 3A van basisschool Loedoes. Op school vind ik vrij spelen het allerleukste om te doen. Mijn lievelingseten is spaghetti carbonara hmmmmm. Ik zou het erg leuk vinden om later als bouwvakker te gaan werken. Dan kan ik mijn eigen huis bouwen!!

Bij V.V. Sittard speel ik in de JO07-1 als middenvelder. Ik voetbal al sinds ik 4 jaar ben en ik vind het heel erg leuk. Mijn favoriete speler is Lionel Messi en mijn favoriete club is Barcelona. Het coolste wat ik op het voetbalveld heb meegemaakt is dat ik op een gegeven moment helemaal alleen naar de goal dribbelde en toen met een heel hard schoot ook nog scoorde. Wat was ik toen blij!!