Algemene info

logo-fcrobinstijn.png

FC ROBINSTIJN

MISSIE

FC Robinstijn laat voetbalgerelateerde kinderwensen in vervulling gaan, voor kinderen in de leeftijd van 5 tot 18 jaar, die het om welke reden dan ook verdienen om eens een dag in het zonnetje gezet te worden. Denk hierbij aan:

• kinderen, die ernstig ziek zijn of zijn geweest;
  • kinderen met een geestelijke of lichamelijke beperking;
  • kinderen, die op een andere manier iets ingrijpends hebben meegemaakt in hun leven

VISIE

Kinderen kijken vaak enorm op tegen hun voetbalhelden en hebben vaak de meest uiteenlopende voetbaldromen en wensen. Een ontmoeting met je grote idool, het bijwonen van een onvergetelijke wedstrijd of een kijkje achter de schermen bij je favoriete club? Voetbal is iets magisch!

Zeker voor kinderen, die om welke reden dan ook, een moeilijke periode in hun leven moeten doormaken, kan een wensdag echt het verschil maken. Samen met ouders, broertjes en zusjes even alles kunnen vergeten. Het geeft ze nieuwe kracht, energie en inspiratie om weer verder te kunnen gaan.

HOOFDDOELSTELLING

FC Robinstijn probeert de eigen voetbaldroom of fantasie van een kind uit te laten komen. Ieder kind heeft zijn eigen specifieke voetbalwens en FC Robinstijn probeert deze wens “op maat” te vervullen. Een bijzondere wensdag in het bijzijn van ouders, broertjes en zusjes en tot in de puntjes geregeld. Op deze manier bezorgen we kinderen écht de dag van hun leven! Want het mooiste geluk, is toch het geluk van een kind...

De officiele website van FC Robinstijn: www.fcrobinstijn.nl

MELD EEN KIND AAN

Er zijn genoeg redenen waarom een kind het verdiend om eens een keer in het zonnetje gezet te worden. Een kind kan ernstig ziek zijn of juist een zware ziekte hebben overwonnen, maar kan ook op een andere manier een zware periode doormaken of achter de rug hebben. Helaas zijn er voorbeelden genoeg.

Stichting FC Robinstijn wil voor deze kinderen iets extra’s kunnen betekenen. Voor veel kinderen is voetbal een geweldig ‘medicijn’ om even alles te kunnen vergeten. Het geeft kinderen (en hun familie) weer nieuwe energie en kracht om door een moeilijke periode heen te komen.

Iedereen (ouders, familieleden, vrienden, etc.) kan een wensaanvraag indienen voor een kind. Uiteraard dient het kind wel tot de doelgroep van FC Robinstijn te behoren en dient de aanvraag aan bepaalde criteria te voldoen.

Klik op de afbeelding om je direct aan te melden (website FC Robinstijn)

meld-een-kind-aan.jpg