Netwerkborrels

Netwerkborrel 12
Deze netwerkborrel werd voor het eerst gehouden bij HC Scoop.
Achtereenvolgens kwamen Yvo
Hoppers namens Boels Rental en Nicole den Dulk aan het woord. Yvo heeft de ontwikkelingen binnen het Boels concern beschreven en Nicole den Dulk had een zeer persoonlijk pakkend verhaal.
Nicole heeft op het onderdeel dressuur in Rio bij de Para-Olympics een bronzen medaille gewonnen. Nicole wist op zeer indrukwekkende wijze te vertellen hoe zij de draad heeft opgepakt met een bronzen medaille als beloning.
Alle 130 bezoekers waren muisstil.
Netwerkborrel 11
Woensdag 16 maart heeft alweer de 11e netwerkborrel bij VV Sittard plaatsgevonden.
Dit was de eerste keer dat deze evenement in samenwerking met HC Scoop is georganiseerd.
Voor beide clubs biedt dit toegang tot elkaar netwerk. Dat het succesvol is geweest, bewijst het aantal bezoekers: 120 !!!!
Daarnaast waren er ruim 40 bezoekers die voor de eerste keer aanwezig waren.
Bas Diederen, de triathleet en IronMan winnaar 2015 in Maastricht was de spreker.
Zijn doel, doorzettingsvermogen en werklust sprak veel ondernemers aan.

Netwerkborrel 10
Inmiddels is de netwerkborrel uitgegroeid tot één van de meest succesvolle evenementen in de regio.
Samen met gemeente Sittard-Geleen, hoofdsponsor ING en VV Sittard stond de verduurzaming van ons sportcomplex centraal.
Alle drie de partners zijn trots dat ze mochten meehelpen aan de ambitie van VV Sittard om 100% energie neutraal te zijn.
Daarnaast heeft de sponsorcommissie tevens bekend gemaakt om verder samen te werken op het gebied sponsoring met hockeyclub Scoop en Schutterij Sint Salvius.

Netwerkborrel 9
Woensdag 11 maart vond de negende netwerkborrel plaats. De aanmeldingen waren met 110 gepasseerd vanuit ruim 80 bedrijven en instanties weer uitstekend te noemen.
Terwijl op de sportvelden nog druk getraind werd de jongste leden, druppelden de genodigden langzaam maar zeker de kantine binnen. Na de opening en het buffet was het het woord aan de gastsprekers.

Burgemeester Sjraar Cox schetste in zijn toespraak hoe onze Gemeente er in 2025 uitziet en welke stappen er de komende 10 jaar gezet gaan worden.
Daarnaast werd hij ondersteund door Angela Lambriex van Fee Conceptstore.

Netwerkborrel 8
'Weer een stapje professioneler!'

Dat waren de woorden van de VVS sponsorcommissie na afloop van de achtste netwerkborrel.
Ook deze keer betrof het aantal aanwezigen rond de 120 waaronder veel bekende als nieuwe gezichten!
Speermultimedia in het zonnetje gezet als dank voor de prachtige VVS promotiefilm.
Daarna vertelde Noël Lebens het een en ander over de stedelijke ontwikkelingen binnen Sittard-Geleen, waarna Jeroen van der Burgt de verbinding met het MKB-bedrijf legde.
Na afloop kreeg iedereen een ‘Goody Bag’ mee naar huis gevuld met attributen van diverse sponsoren!

Netwerkborrel 7
Vlak voor de carnaval stond de netwerkborrel in het teken van LOGISTIEK in MIJNstreek. Diedrik Ezendam van Terminal Born sprak over Nederlands grootste binnenlandse haven, gelegen in juist ja: Born!
Van te voren had Wethouder van Sittard-Geleen, Pieter Meekels, het één en ander verteld over de strategische voordelen van de Westelijke Mijnstreek.

Ook deze editie werd weer voor een heerlijk buffet gezorgd en was er ruimschoots tijd om te netwerken!

Netwerkborrel 6
Tijdens de zesde editie werd Jan Smeets middels een videocompilatie Smeets geïntroduceerd als gastspreker. Laatstgenoemde sprak zeer gedetailleerd over zijn 'kindje Pinkpop' met daarin de meegemaakte hoogte- en dieptepunten. Helaas wist niemand iets los te peuteren over het aankomende programma in Landgraaf.

Na de uitgebreide presentatie was het tijd voor het moment waar de avond om draaide: Netwerken. Ondertussen zorgde het derde elftal voor een waar spektakel door op het hoofdveld met 5-5 gelijk te spelen.

Netwerkborrel 5
Meer dan 80 bedrijven, vertegenwoordigd door ongeveer 125 mensen, werden verwelkomt met een aperitiefje op Sportpark De Kroa.
Bas van Mulken (L1) opende rond 19.00 de druk bezochte borrel, en introduceerde VV Sittard en het programma voor alle aanwezigen. Daarna werd het buffet geopend zodat een goede bodem gelegd kon worden voor een inspirerende presentatie van Jerome Verhagen (algemeen directeur van LIOF). Daarna kregen alle aanwezigen de tijd om met elkaar kennis te maken.

'Vóór de volgende keer maken we een etage bovenop de kantine', vertelde de sponsorcommissie met een knipoog.

Netwerkborrel 4
Sittardenaar Arnold Vanderlyde trad aan als gastspreker. Iets waar VV Sittard bijzonder trots op zijn.
Naast het spreken, nam hij even de moeite om op de trainingsvelden een kijkje te nemen waar het toekomstige talent hard haar best deed om succesvol te zijn. Dit sloot volledig aan bij het verhaal van Arnold, waarbij de positieve betekenis van het woord 'Fighting' naar voren kwam en bij alle toehoorders een positieve vechtersmentaliteit creëerde.

Arnold legde de nadruk op ieders persoonlijke kwaliteiten als ook het samenwerken in teamverband om uiteindelijk beter en prettiger te kunnen functioneren en succeseen te behalen.

Netwerkborrel 3
Geen gegevens bekend. Wel zijn de foto's beschikbaar!

Netwerkborrel 2
Op woensdag 21 september werd een vervolg op de eerste bijeenkomst georganiseerd.

Harrie Knoors (Bouwplanplus) en Leo Crombach (Lijnspel) werkten concreet uit hoe je social media in een organisatie kunt implementeren.

Netwerkborrel 1
Tijdens de allereerste editie op 15 februari 2011 stond het gebruik van Social Media Networks centraal.
Uitgelegd werd hoe het MKB de sociale media effectief kan inzetten!
Met een dikke 70 aanwezigen was de netwerkborrel direct al een succes!