Jeugdkamp 2018

6 april 2018 15:00

De voorbereidingen van het jeugdkamp zijn in volle gang.
Hieronder het inschrijfformulier voor het jeugdkamp. Let op het jeugdkamp is alleen voor leden.

Beste ouder(s) / verzorger,

Op 18 t/m 20 mei 2018 organiseren we ons jaarlijkse voetbaljeugdkamp. Zoals elk jaar wordt dit evenement als het hoogtepunt van het seizoen gezien, waar veel kinderen naar toe leven.  Het jeugdkamp is bedoeld voor de spelers van de JO7, JO8, JO9, JO11, JO13, MO13, MO15 en JO15.

Dit jaar organiseren we het jeugdkamp voor 3 doelgroepen:

- Doelgroep 1: Kinderen die voetballen in JO7+JO8+JO9

- Doelgroep 2: Kinderen die voetballen in JO11

- Doelgroep 3: Kinderen die voetballen in JO13, MO13, JO15 en MO15

(De definitieve indeling is afhankelijk van het aantal aanmeldingen per doelgroep.)

Ook dit jaar zal het jeugdkamp georganiseerd worden door bestuur en de trainers/leiders van de jeugdteams. Dit jaar maken we weer gebruik van een aantal grote tenten, waarbij uw kind kan blijven slapen.

In de tenten zijn voldoende trainers/leiders aanwezig tijdens de nacht. Geef op het inschrijfformulier aan of uw kind blijft slapen of als hij of zij thuis slaapt. Tijdens de nacht zullen een aantal vrijwilligers de veiligheid van uw kind bewaken op het complex.

Om het een en ander financieel rond te krijgen vragen wij een bijdrage van € 35,00 per kind. U kunt uw kind opgeven door de gegevens in te vullen op onderstaand strookje (inclusief het bedrag) en dit dan uiterlijk op 1 mei 2018 in te leveren bij Marita. Betalen kan alleen met contant geld (het formulier is uitgedeeld aan de kinderen). Aanmeldingen na deze datum worden niet meer aangenomen.

Formulier niet ontvangen? Download het dan hier:

Inschrijfformulier Jeugdkamp 2018 (PDF)