Renovatie Kleedlokaal 5

20 februari 2019 10:15

Het kleedlokaal wordt gerenoveerd en dat is hard nodig...

Beste Kraaien,

Vanaf 1 maart 2019 zal Kleedlokaal 5 twee weken buiten gebruik zijn. Het kleedlokaal wordt gerenoveerd en dat is hard nodig! Ooit is een start gemaakt met schilderswerkzaamheden, maar helaas niet afgemaakt.

Het kleedlokaal wordt nu geverfd door een sponsor van onze vereniging: Schildersbedrijf Jack Pfennings (zie hun website http://www.schildersbedrijf-jackpfennings.nl/)

Er komen nieuw banken in plaats van de beschadigde banken en garderobe. De banken worden uitgevoerd zoals in Kleedlokaal 2. Dit is veel veiliger (kinderen kunnen niet met hun voetjes vastzitten tussen de balken)  en veel robuuster.

Het plan is om elk  jaar 1 kleedlokaal (van de oudbouw) te renoveren. De werkzaamheden zijn afgestemd met de Gemeente (eigenaar van het gebouw), maar worden volledig door V.V.Sittard georganiseerd. Door inzet van sponsoring en de tomeloze inzet van vrijwilligers worden de kosten voor de vereniging beperkt.

Bart en Marc zijn al hard aan het werk en vereniging is hen dankbaar zijn voor de geweldige inzet. Uiteraard kunnen ze altijd extra hulp gebruiken. Dus wil je verdienstelijk voor je vereniging, meld je bij een van deze heren of stuur een mail naar [email protected]

Same aan’m