Start verbouwing kantine

27 maart 2019 14:30

Het heeft maanden geduurd, maar de vergunning voor de verbouwing van de kantine is dan eindelijk binnen.

Er is geld gebudgetteerd om de gevel van de kantine aan te passen. Aan de voorzijde (zicht op hoofdveld) worden 2 grote schuifpuien geplaatst.

Het doel hiervan is:

• Meer licht in de kantine
  • Grotere toegankelijkheid kantine
  • Vanuit de kantine kunnen wedstrijden en trainingen makkelijker gevolgd worden
  • De kantine kan volledig open tijdens feesten en evenementen

De ingang (grote dubbele deuren) wordt verplaatst naar zijkant (fietsenstalling). Daardoor ontstaat een betere toegankelijkheid van de kantine

Nu de vergunning binnen is, gaat het offerte traject verder. De ideale timing moet bepaald worden i.v.m. reguliere activiteiten bij de vereniging. Oud-speler Ton Storms- eigenaar van constructie adviesbureau Storms (www.adv-storms.nl)- gaat de club ondersteunen met het calculatiewerk voor de verbouwing.

De club kan ook jouw hulp heel hard gebruiken.

Denk hierbij aan:

• Project management
  • Meedenken en helpen tijdens de bouw
  • Relaties in de bouw
  • Tips voor aannemers en leveranciers.

Er wordt een bouwoverleg-team geformeerd. De vereniging heeft ook jou nodig. Als je wilt helpen meld je dan bij [email protected]

Saame aan’ m

Bouwtekening verbouwing kantine