Voetbaljeugdkamp 2019

5 april 2019 10:00

Van 7 t/m 9 juni 2019 organiseren we ons jaarlijkse voetbaljeugdkamp op het terrein van V.V. Sittard.

Zoals elk jaar wordt dit evenement als het hoogtepunt van het seizoen gezien, waar veel kinderen naar toeleven. Het jeugdkamp is bedoeld voor de spelers van de JO7, JO8, JO9, JO10, JO11, JO12, JO13, JO15, MO13 en MO15.

Dit jaar organiseren we het jeugdkamp weer voor 3 doelgroepen. De kinderen worden in leeftijdsblokken ingedeeld, waarbij de definitieve indeling afhankelijk is van het aantal aanmeldingen per doelgroep.

Het jeugdkamp wordt georganiseerd door coördinatoren, de trainers/teammanagers van de jeugdteams en enkele andere vrijwilligers. Dit jaar maken we weer gebruik van een aantal grote tenten, waarin uw kind kan blijven slapen. In de tenten zijn voldoende trainers/leiders aanwezig tijdens de nacht. Ook zullen ’s nachts een aantal vrijwilligers de veiligheid van uw kind bewaken op het complex. Op het inschrijfformulier kunt u aangeven of uw kind(eren) blijft/blijven slapen of niet.

Om het een en ander financieel rond te krijgen, vragen wij een bijdrage van € 40,00 per kind. Dit bedrag dient u bij inlevering van het inschrijfformulier direct contant te betalen, graag gepast in een envelop met de naam van het kind erop. U kunt uw kind opgeven door onderstaand strookje in te vullen en dit dan tegelijk met de betaling uiterlijk op donderdag 9 mei 2019 in te leveren bij Marita of in de kantine bij het kantinepersoneel.

Aanmeldingen na deze datum worden niet meer aangenomen!

DOWNLOAD HET INSCHRIJFFORMULIER