Oldstars Event Walking Football op 4 oktober 2019!

30 september 2019 9:15

In het kader van Nationale Ouderendag op 4 oktober zijn de betaald voetbalclubs uitgenodigd voor het Eredivisie OldStars Event. De teams zijn samengesteld met 60-plussers uit de regio van de desbetreffende club. Soms zijn dit bekende oud profs, maar in de meeste gevallen zijn dit (nog) onbekende Walking Legends. Het doel hiervan is om zoveel mogelijk Nederlanders bekend te maken met en te activeren voor deze voetbalvorm en natuurlijk de huidige Walking Legends een onvergetelijke dag te bezorgen.

Op 4 oktober a.s. is het dan eindelijk zover: het EREDIVISIE OLDSTARS EVENT 2019!

Voor 7 leden van V.V. Sittard gaat dit een bijzondere dag worden. Maar liefst 7 oud-spelers, veteranen en jeugdtrainers van onze verenging, gaan Fortuna Sittard vertegenwoordigen op dit mooie evenement!

Frits Beckers. Harm Croesen, Dirk Eikemans, Jeffrey Goulding, John Herberigs, Wim Jacobs, Jac Leenders, Ton van Mourik zullen deze dag de strijd aangaan met clubs als AJAX, Vitesse, Feyenoord en nog andere bekende voetbalclubs! Onze mannen komen uit voor Fortuna in Poule D.

Alle info over dit evenement vind je op: www.oldstars.nl

V.V. Sittard wenst onze deelnemers een fantastische dag toe! Mannen: GENIET!

• 09:00 – 09:30 uur        Ontvangst & registratie
• 09:30 – 10:15 uur        Opening – Eredivisie herinneringen