Veld afgekeurd?

25 januari 2021 16:30

Van Sportstichting Sittard-Geleen kregen wij de volgende info betreffende het gebruik van de velden. Wij delen het graag even met jullie...

Er zijn een aantal punten waar wij u op willen attenderen:

- Als er water op het veld staat tijdens dooi van de sneeuw is het ten strengste verboden om het veld te gebruiken.

- Sneeuwruimen is niet toegestaan.|

- De omstandigheden kunnen per locatie verschillen, het kan voorkomen dat er op de ene locatie 5 cm sneeuw ligt en op de andere locatie maar 1 cm d.w.z. dat er op de ene locatie wel gevoetbald kan worden en op andere dus niet!

Met sportieve groet,
Sportstichting Sittard-Geleen

KNVB INFO - kunstgras in winterse omstandigheden
Als bijlage (download) vind je de richtlijnen van de KNVB wat betreft het gebruik van de velden (PDF).

knop_download.png