CURSISTEN BEHALEN DIPLOMA

5 november 2022 12:30

Clubkadercoach en Trainersbegeleiding bij V.V. Sittard

V.V. Sittard is de eerste voetbalvereniging in Limburg die aan de slag gaat met de inzet van de clubkadercoach en trainersbegeleiding. Hiervoor is er een project opgezet met Ecsplore voor de opstart, voortgang en borging van het hele trainersbegeleiders traject.

In de afgelopen weken hebben 7 cursisten de opleiding van het NOC-NSF gevolgd tot trainersbegeleider. V.V. Sittard is er trots op dat alle 7 cursisten geslaagd zijn en feliciteert hen met het behalen van het certificaat.

De trainersbegeleiders gaan de trainers bij V.V. Sittard helpen en ondersteunen bij het ontwikkelen en versterken van hun pedagogische aanpak. Door in te zetten op de pedagogische kwaliteit wordt er binnen de veilige leeromgeving met nog meer plezier gevoetbald, groeit het zelfvertrouwen en de motivatie bij zowel trainers als spelers.

92BB5097-F837-402B-952E-233E726D7FE0.jpeg