NK voor Sittard JO8-1 en JO9-1

17 juni 2023 14:30

Wat zijn wij trots als vereniging op alle Kraaien die zich ontwikkelen en plezier hebben in het voetbal bij onze vereniging. En als dan als kers op de taart ook nog 2 jeugdteams naar het NK gaan... wow!

Onze JO8-1 heeft alles gegeven, hun best gedaan en vooral plezier gemaakt. En zijn uiteindelijke op een fantastische 16de plaats terecht gekomen. Echter werd gezien door de organisatie hoe mooi dit team is en kregen ze ook de Sportiviteitsprijs!! n een woord: "Trots"!

Het weekend erna was onze JO9-1 het voetbal team (die met het motto: we gaan plezier maken en lekker voetballen) op weg naar het Noorden van ons land vertrokken naar het NK. De kinderen hadden er zin in en zorgden voor onderling veel plezier in de hitte tussen de wedstrijden door. En wat mogen ze trots zijn op zichzelf met een welverdiende 5de plaats op het NK! Wederom: Trots!

En dit mooie resultaat wat ze met heel veel plezier maken hebben bereikt mag zeker gedeeld worden...

Same Aan'm!

IMG-20230615-WA0022.jpg