ROBEY: NIEUWE KLEDINGPARTNER V.V. SITTARD

28 augustus 2023 19:15

Door het faillissement van Masita zagen we ons (vlak voor de zomervakantie) genoodzaakt om op zoek te gaan naar een andere kleding sponsor. Uiteindelijk hebben we mooie afspraken kunnen maken met ROBEY: een traditioneel Hollands voetbalmerk en inmiddels ook de kledingpartner van Fortuna Sittard. ROBEY heeft de meeste clubs in de Eredivisie (Fortuna, Sparta, NEC, Vitesse en Volendam ) en groeit op dit moment ontzettend hard.

samenwerking-robey.jpg

Op basis van kwaliteit, prijs en aanbod in sponsoring is gekozen voor een meerjarig kleding-contract met ROBEY. De retailer is Wim Slangen Sports in Echt. Inmiddels zijn wij bijna klaar met het opzetten van onze kledinglijn bij Robey en veel van onze producten uit de ‘Performance’ lijn zijn reeds op voorraad.

Omdat we ons realiseren dat er Kraaien zijn die wellicht recent een nieuw tenue hebben aangeschaft (en omdat nog niet alles op voorraad is) hebben we afgesproken dat Seizoen 2023-2024 een transitiejaar zal zijn, waarin er zowel in Masita als ROBEY gespeeld kan worden. Vanaf seizoen 2024-2025 zal er bij wedstrijden uitsluitend in ROBEY-kleding gespeeld mogen worden.

Mocht je op dit moment toe zijn aan een nieuw tenue:

⁃ De meeste kleding van ROBEY is al beschikbaar bij Wim Slangen Sports in Echt.
⁃ Onze webshop zal aankomende week aangepast worden en de nieuwe ROBEY kledinglijn presenteren.
⁃ Sokken zijn het komend seizoen onveranderd i.v.m. de aanwezige voorraad.
⁃ Mocht je i.v.m. het ontbreken van een ROBEY wedstrijdbroekje moeten uitwijken naar een Masita broekje, dan ontvang je daar van Wim Slangen een korting op in de vorm van gratis bedrukking van ons clublogo.

We hebben de afspraak met ROBEY dat we de huidige shirts langzaam gaan uitfaseren. Samen met Robey is een nieuw Custom Made wedstrijd shirt ontworpen. We proberen per categorie hiervoor sponsors te vinden. Interesse? Meld je bij ons per mail: [email protected] of telefonisch: 06-12481616

Met sportieve groet,
Het Bestuur