TEAM VAN DE WEEK: JO7-3

4 december 2023 11:00

Op zondag 29 november 2023 tijdens de thuiswedstrijd van ons 1e elftal tegen GSV’28 (uit Genhout) hebben we voor de 3de keer ons “team van de week” event georganiseerd. Deze keer was onze JO7-3 aan de beurt. Van dit team waren Noud Bekkers, Robin van Nimwegen en Novam Brinkman aanwezig. Hun trainers Fabian en Jeroen waren hierbij als begeleiders ook aanwezig.

De jongens hebben zich ondanks het mindere weer goed vermaakt deze middag. Ze mochten voor aanvang van de wedstrijd met onze selectiespelers het kleedlokaal in waar samen uit volle borst de “overwinningsbrul” werd gedaan (de 3 mannen daarbij in het middelpunt staande op de tafel). Daarna hebben ze de aftrap mogen doen en zijn ze lekker met elkaar gaan voetballen (wat dat ze toch echt het liefste doen). Onder de rust hebben ze nog wat meegevoetbald met de reservespelers waarna ze hebben mogen genieten van een welverdiend bakje friet met een drankje.

Helaas heeft ons 1e elftal (ondanks een 1-0 voorsprong) de wedstrijd in de blessuretijd met 1-2 verloren. De eerstvolgende thuiswedstrijd van ons 1 elftal is zondag 10 december 2023 tegen koploper Bekkerveld uit Heerlen (aanvangstijd 14.00 uur i.p.v. 14.30 uur). Dit is tevens de laatste wedstrijd voor de winterstop. Hier zal dan de JO7-4 als team van de week aanwezig zijn.

Robin, Mervin, Novam, Fabian en Jeroen hebben ondanks de nederlaag van ons 1e elftal een leuke middag gehad. Mannen, bedankt voor jullie komst en bijdrage. Veel succes en plezier verder met jullie team dit seizoen.

tvdw_jo17-3_1.jpg

tvdw_jo17-3_2.jpg