🔎 Vacatures

Coach

05-01-2024

VELDTRAINER SITTARD 3

Momenteel is V.V. Sittard op zoek naar een veldtrainer voor ons 3e senioren elftal. Het 3e elftal traint op dinsdag- en vrijdagavond van 19.45 tot 21.15 uur.

Het team komt momenteel uit in de 6e Klasse binnen de KNVB competitie en is een recreatief, maar gemotiveerd team binnen onze vereniging. Het bestaat uit een mix van jonge en wat oudere spelers die in het verleden zowel prestatief alsook recreatief hebben gevoetbald.

Op de zondagmorgen speelt het elftal in de regel zijn competitiewedstrijden. Op deze dagen is er reeds de beschikking over een trainer en is er dus geen verplichting om hierbij ook aanwezig te zijn (mag uiteraard wel!).

Bij interesse neem contact op met Stephan Heijmen, telefoonnummer 0615837646 of mail: [email protected]

Bestuur V.V. Sittard

vacature-trainer-3-2024.jpg

Reageren op de vacature

Op welk vlak wil je V.V. Sittard helpen?

* = verplicht
Vacature Titel