TEAM VAN DE WEEK: JO7-1

29 oktober 2023 20:00

Op zondag 29-10 tijdens de thuiswedstrijd van ons vlaggeschip tegen Venlosche Boys zijn we gestart met het “team van week”. We streven ernaar om bij elke thuiswedstrijd van ons 1e elftal één jeugdteam aanwezig te hebben om ze op deze manier met ons 1e elftal samen de wedstrijd voor te bereiden, mee te spelen en na te genieten .

Bij deze wedstrijd was het JO7-1 team uitgenodigd. Van dit team waren er 2 spelers aanwezig, te weten Djur Weffers en Ilias-Lei Adriana. Zij werden vergezeld en begeleid door hun eigen trainer Patrick Weffers. Mijn dank daarvoor.

Hieronder een korte impressie van hun middag. Al met al een leuke start waarbij beide spelertjes hebben genoten. Als afsluiting hebben ze nog een frietje en een drankje genuttigd.
Het enige smetje was het eindresultaat van ons 1e elftal. Na een spannende wedstrijd waarbij de teams aan elkaar gewaagd waren gingen de gasten uit Venlo er uiteindelijk met de 3 punten vandoor, einduitslag 1-2.

tvdw_10.jpg

tvdw_9.jpg